![برند و برندسازی چه تفاوتی باهم دارند؟](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/12/GettyImages-971373744-678ee8d77fd449f699a4768758877084.jpg;)
- ۲ دی ۱۴۰۰
برند و برندسازی چه تفاوتی باهم دارند؟
پیش از هر چیز، باید تمایز روشنی بین برند و…
![وظیفه دولتها در برندسازی ملی و اثر نامطلوب کارهای پراکنده](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/11/676.png;)
- ۲۰ آبان ۱۴۰۰
وظیفه دولتها در برندسازی ملی و اثر نامطلوب کارهای پراکنده
همه دولتهای مسئول از طرف مردم، مؤسسات و شرکتها، نیازمند…
![۶۰ سال بازاریابی؛ نگاه مختصری به گذشته](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/11/marketing_science-640x400-c-default.jpg;)
- ۱۳ آبان ۱۴۰۰
۶۰ سال بازاریابی؛ نگاه مختصری به گذشته
در شش دهه گذشته بازاریابی بکی از هیجان انگیزترین موضوعات…
![مدیریت برند و رویکرد فرهنگی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/10/brand-management.jpg;)
- ۵ آبان ۱۴۰۰
مدیریت برند و رویکرد فرهنگی
رویکرد فرهنگی به برند بعد از بررسی رویکردهای اقتصادی و…
![تعیین اهداف در طراحی استراتژی بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/10/45.png;)
- ۲۹ مهر ۱۴۰۰
تعیین اهداف در طراحی استراتژی بازاریابی اجتماعی
ساخت استراتژی بازاریابی اجتماعی پس از بخشبندی مخاطبان هدف، نوبت…
![ارزش ویژه برند ملی و شیوههای محاسبه آن](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/10/what-is-nation-branding.jpg;)
- ۲۲ مهر ۱۴۰۰
ارزش ویژه برند ملی و شیوههای محاسبه آن
ارزش ویژه برند تعریفکننده ارزش نهایی برند است، و از…
![بررسی رویکرد اجتماعی به مدیریت برند](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/10/social-icons.jpg;)
- ۱۴ مهر ۱۴۰۰
بررسی رویکرد اجتماعی به مدیریت برند
بعد از بررسی مفهوم برند و اهمیت برندسازی در سازمانهای…
![سوالاتی برای شناخت مخاطبان در تدوین برنامه بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/05/Rahin.jpg;)
- ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
سوالاتی برای شناخت مخاطبان در تدوین برنامه بازاریابی اجتماعی
در یک برنامه بازاریابی اجتماعی جامع نمیتوانید برای همه مخاطبانتان…
![الگوهای طراحی رفتار در بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/05/86.png;)
- ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
الگوهای طراحی رفتار در بازاریابی اجتماعی
الگوهای طراحی بدین منظور ایجاد شدهاند که رفتار مطلوب را…
![بررسی رویکرد اقتصادی به مدیریت برند](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/05/101.jpg;)
- ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
بررسی رویکرد اقتصادی به مدیریت برند
جوهرهی اصلی رویکرد اقتصادی به مدیریت برند برمبنای این ایده…
![روشهای شناخت مساله در بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/12.png;)
- ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
روشهای شناخت مساله در بازاریابی اجتماعی
اولین اقدام در تحقیقات بازاریابی اجتماعی، تجزیه و تحلیل مسالهای…
![آمیخته بازاریابی و نگاهی اجمالی به اجزای آن](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/07.png;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
آمیخته بازاریابی و نگاهی اجمالی به اجزای آن
در محیط بازاریابی برخی عوامل قابل کنترل و بعضی از…
![بازاریابی چیست؟ و بر پایه چه مولفههایی شکل گرفته است؟](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/11.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
بازاریابی چیست؟ و بر پایه چه مولفههایی شکل گرفته است؟
پایه و اساس نظام بازاریابی، نیاز و خواستههای انسان است.…
![خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی فیلیپ کاتلر](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/10.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی فیلیپ کاتلر
جهان در حال گذار از مقطعی پرشتاب با تغییرات سریع…
![انواع تحقیقات بازار در فرآیند تدوین بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/09.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
انواع تحقیقات بازار در فرآیند تدوین بازاریابی اجتماعی
تحقیقات نقش مهمی در توسعه برنامه بازاریابی اجتماعی ایفا میکند…
![مفاهیم اصلی رویکرد بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/08.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
مفاهیم اصلی رویکرد بازاریابی اجتماعی
نگاه رویکرد بازاریابی اجتماعی با نگاه سازمانهای خدماترسان به صورت…
![مروری بر تاریخچه بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/07.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
مروری بر تاریخچه بازاریابی اجتماعی
سیر تاریخی شکلگیری مفهوم و نظریات بازاریابی اجتماعی در قالب…
![کارکرد و جایگاه بازاریابی اجتماعی برای حل مسائل جامعه](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/06.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
کارکرد و جایگاه بازاریابی اجتماعی برای حل مسائل جامعه
یکی از شرکتهای مطرح جهان در زمینه قهوه و محصولات…
![کاوشی در مفهوم برند و تصویر برند](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/06.png;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
کاوشی در مفهوم برند و تصویر برند
مدیریت برند در ادبیات علمی حوزهی بازاریابی از قدمت بالای…
![اهمیت مدیریت برند برای سازمانهای غیرانتفاعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/06.jpeg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
اهمیت مدیریت برند برای سازمانهای غیرانتفاعی
بسیاری از سازمانها برای بقای خود نیازمند ارتباط وسیع و…
![مروری اجمالی بر کتاب هفت رویکرد به مدیریت برند](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/05.png;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
مروری اجمالی بر کتاب هفت رویکرد به مدیریت برند
امروزه کمتر سازمانی وجود دارد که از مفاهیم بازاریابی بهره…
![کاربرگ طراحی آمیخته بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/04.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
کاربرگ طراحی آمیخته بازاریابی اجتماعی
برای طراحی آمیخته بازاریابی اجتماعی میتوان از مجموعه سوالات زیر…
![آمیخته بازاریابی اجتماعی چه اجزایی دارد؟](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/03.png;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
آمیخته بازاریابی اجتماعی چه اجزایی دارد؟
ابزار بازاریابی برای تاثیر گذاشتن بر مشتری و رغبت آنان…
![مدلهای تدوین برنامه بازاریابی اجتماعی](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/02.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
مدلهای تدوین برنامه بازاریابی اجتماعی
برای تدوین برنامه بازاریابی اجتماعی مدلهایی ارائه شده است. این…
![تفاوت بازاریابی اجتماعی با بازاریابی تجاری](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/04/social-marketing-campaigns.jpg;)
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
تفاوت بازاریابی اجتماعی با بازاریابی تجاری
بازاریابی اجتماعی و بازاریابی تجاری اگرچه در تکنیکها و مدلهای…
![جایگاه بازاریابی اجتماعی در تغییر رفتار](https://rahinmedia.ir/wp-content/uploads/2021/03/04.png;)
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
جایگاه بازاریابی اجتماعی در تغییر رفتار
با توجه به تعاریف بازاریابی اجتماعی میتوان یک عنصر مشترک…