مدیریت شبکه‌های اجتماعی – ۰۰۱

مدیریت شبکه‌های اجتماعی – ۰۰۱

لینک کوتاه:


به اشتراک بگذارید:


با گسترش شبکه‌های اجتماعی، از ظرفیت آن‌ها می‌توان برای رسیدن به اهداف مختلف استفاده کرد. اگر یک شرکت بزرگ هستید که نیاز به روابط عمومی فعال و پرمخاطب دارید، می‌توانید روی شبکه‌های اجتماعی، مخصوصا حساب توئیتر حساب کنید و برای آن برنامه‌ریزی فعال داشته باشید. اگر هدفتان فروش است، این روزها تاثیر اینستاگرام بر فروش، اگر بیشتر از یک وبسایت نباشد، کمتر نیست. پس حتما از این ظرفیت استفاده کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

راهین مدیا

متاسفانه وقتی حرف استفاده از اینستاگرام و توئیتر می‌آید، اولین کاری که به ذهن می‌آید، خرید فالور است! حتما به این نکته توجه کنید که اگر می‌خواهید حساب فعال و پر مخاطب داشته باشید، تولید محتوا اولین نیاز شماست. پس به بازاریابی محتوا فکر کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

گروه بازاریابی راهین، می‌تواند در مدیریت شبکه‌های اجتماعی شما و بازاریابی محتواهایتان به شما کمک کنید. در ادامه برخی از صفحاتی که  راهین‌مدیا مشاوره در ارتقاء آن داشته‌اند، معرفی می‌شود.

 

اکانت توئیتر اندیشکده شفافیت برای ایران

گروه راهین‌مدیا، به مدت دو سال فعالیت روی صفحه توئیر این اندیشکده داشت. این فعالیت به دو دوسته کلی تقسیم می‌شد؛ تولید محتوای جذاب و بر پایه اصول و مبانی کارفرما به علاوه بررسی شبکه‌ افرادی که در موضوع فعالیت کارفرما فعالیت دارند و رصد کارهای آن‌ها در توئیتر و برقراری ارتباط‌های مورد نیاز به آن‌ها. همه این فعالیت‌ها در چارچوب اصول و مبانی کارفرما انجام شد و توانست در حدود ۲۰ ماه مخاطبین این صفحه را زا ۴۰۰ به ۵۰۰۰ برساند و همه این افزایش مخاطب در شبکه توئیتر صرفا زا طریق فعالیت محتوایی صورت گرفت و هیچ‌گونه هزینه خرید مخاطب و … انجام نشد.

راهین مدیا

 

صفحه اینستاگرام اندیشکده شفافیت برای ایران

جنس مخاطبین شبکه توئیتر متفاوت از مخاطبین اینستاگرام است. در توئیتر مهم این است که شما از محتواهایی استفاده کنید که در فضای عمومی اجتماع مورد توجه باشد که نوشته شما هم به همین صورت مورد توجه قرار گیرد و بتواند محتواهای مد نظر خود را از این طریق گسترش دهید. اما در اینستاگرام، جذابیت محتوا هم با اهمیت است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

راهین مدیا

 

 

در خبرنامه راهین عضو شوید